gewijzigde manier van keepers- en teammaterialen inleveren
Ke 30 Juni

gewijzigde manier van keepers- en teammaterialen inleveren

Check  keepers en/of coaches
Zijn jouw keepersspullen en trainingsmaterialen in de locker geplaatst?

1. Alle teams die zich op vrijdag moesten melden leggen het weekend van 1 en 2 juli hun keeperstas+ingevuld formulier+trainingsmateriaal in eigen locker. Hun code is bekend. Indien veranderd graag doorgeven via mail.     materialencommissie@ hcypenburg.nl. svp per mail melden dat tas in locker ligt.
2.keepers met specifieke zaken zoals ander benodigd materiaal i.v.m. lengte  sturen een email naar materialencommissie@ hcypenburg.nl. Er volgt dan een nieuwe afspraak aan het begin van het nieuwe seizoen.
3. Keepers die opzeggen leveren ZONDAG 2 juli tussen 16.00-20.00uur hun spullen in. Borg wordt zsm na controle teruggestort.
4. Indien trainingsmateriaal niet in de locker past, graag per mail aangeven hoeveel in bezit is ivm bestellingen voor nieuwe seizoen.
5.indien keepers hun tas dit weekend nog nodig hebben ivm toernooien of oefenwedstrijden graag laten weten via materialencommissie@ hcypenburg.nl.
6. Teruggave borg vindt plaats na check locker. Niet bij inname moment.