Deze week nog inleveren en controle Keepersmaterialen
Ke 18 Juni

Deze week nog inleveren en controle Keepersmaterialen

Zoals aan het einde van ieder seizoen vindt ook dit jaar weer een materiaal check en inname plaats van de keeper- en teammaterialen. Op vrijdag 30 juni van 19:30-22:00u respectievelijk zondag 02 juli van 16:00-20:00u zullen in een tweetal sessies de materialen worden gecontroleerd, ingenomen en in specifieke gevallen weer uitgegeven.

In het volgende tijdsblok kunnen de keepers uit de huidige teams zich melden in het clubhuis. Kun je zelf niet, dan stuur je een vervanger en neem de twee vooraf ingevulde formulieren mee.

Vrijdag 30 juni – 19:30-22:00u  
 
Keepers uit de huidige
- Senioren-,
- Veteranen- en
- Trimlijnen die ook komend seizoen gaan keepen

- A t/m D lijn die komend seizoen in een selectie- of opleidingsteam (Teams 1 en 2) gaan spelen.

Om deze groep keepers in de gelegenheid te stellen ook gedurende de zomer door te kunnen trainen krijgen zij de gelegenheid de huidige materialen na controle weer mee te nemen. Hierbij wordt opgetekend welke materialen eventueel dienen te worden hersteld of op termijn vervangen. Vervanging gebeurt NIET tijdens deze sessie zelf, maar pas na de zomer. Op deze manier kan echter al wel geinventariseerd worden wat er aan het materiaal dient te gebeuren.

Indien de materialen opnieuw meegenomen worden, dan zal een nieuw uitgifte formulier worden opgesteld en dient ter plekken de borg voor het seizoen 2017-2018 te worden voldaan. De borg over het seizoen 2016-2017 zal zo spoedig na controle moment worden teruggestort.


In het volgende tijdsblok kunnen de keepers of vertegenwoordigers uit de hierboven niet genoemde teams zich melden in het clubhuis. Kun je zelf niet, dan stuur je een vervanger en neem de twee vooraf ingevulde formulieren mee.

Zondag 02 juli – 16:00-20:00u

De borg over het seizoen 2016-2017 zal zo spoedig na controle moment worden teruggestort.

Inleveren teammaterialen
Naast de keepermaterialen dienen ook alle team/trainingsmaterialen welke begin dit jaar aan het team zijn verstrekt te worden ingeleverd (heruitgifte mogelijk voor zelfde teams als hierboven). Dit dient gelijktijdig met de keepermaterialen per team te gebeuren tijdens bovenstaande sessies.

BELANGRIJK: VAN TEVOREN INVULLEN FORMULIEREN
Om het hele proces van controle en inlevering vlot te laten verlopen tijdens bedoelde sessies, is het van belang dat per keeper het inname / controle formulier keepermaterialen en per team het formulier inname team/trainingsmaterialen van tevoren wordt ingevuld. Dit formulier dient volledig ingevuld te worden meegenomen. Op basis van dit formulier zal de controle van materialen op compleetheid en slijtage plaatsvinden.

Bijlage bij dit nieuwsbericht : HCY MATCIE - Inname formulier - Keepermaterialen (2017).pdf